Poznáte, že Outlook není jen nástroj pro přijímání a odesílání elektronické pošty, ale umí být velmi efektivním pomocníkem při řízení Vašeho času, úkolů, kontaktů a velmi mocnou zbraní proti neefektivitě, prokrastinaci, chaosu a stresu.
Naučíte se, jak si vytvořit přehledný systém archivace přijaté a odeslané elektronické pošty, jak optimalizovat velikost Vašeho archivu, jak mít pod kontrolou zpracování přijaté pošty a úkolů, jak správně a efektivně plánovat a řídit Váš čas.
Techniky prezentované na semináři vycházejí z metodik GTD (Getting Things Done) a ZTD (Zen To Done).
Na tento seminář je vhodné si vzít vlastní notebook a získávané znalosti ihned aplikovat.
Svou efektivitu zvýšíte ještě více, pokud před tímto seminářem absolvujete i seminář Time Management IV. Generace.
Přednášející: Ing. Jiří Brázda, specialista na efektivní práci s PC, Počítačový mentor
Cena: 1 490 Kč + DPH
Co říkají o semináři absolventi:
„To co vás naučí Jiří Brázda díky workshopu, který jsem podle sebe pojmenoval „abeceda pohody v organizaci času“, je jednoduché. A jednoduché věci jsou dokonalé. Naučil jsem se vnímat organizaci času jako prostředek ke kvalitnímu podnikání. Vzhledem k tomu, že se zabývám mnoha projekty najednou, stávalo se mi, že se v informacích z mailů a úkolech ztrácím a hodně mi toho uteklo, ztratilo se nebo jsem nenávratně smazal. Abeceda pohody mi změnila podniktalský život, protože teď mám jasno a pořádek ve své poště. Vím na čem pracuji a proč na tom pracuji. Je mi jasná priorita každého úkolu. Nyní dokážu ještě více v krátkém čase.
Dokonce i e-mailový klient může být přítel a splněné úkoly se mohou proměnit na injekce pocitu spokojenosti sám se sebou. A upřímně si přiznejme, že po takovém pocitu toužíme každý den.“
Charlie Greenberg
„Seminář mi otevřel možnosti práce s nástrojem, který sice každý zná, ale jen málokdo využívá jeho funkce a potenciál v té míře, jakou nabízí. Také mně do té doby sloužil pouze „primitivně“ pro odesílání a přijímání pošty. Ani organizace mailů, funkce kalendáře, zadávání úkolů apod. jsem do té doby nevyužívala a ani příliš neznala. Odhalily se mi tak možnosti, jakými Outlook disponuje a může nám usnadnit práci a částečně také „myslet za nás“, ve smyslu „nosit v hlavě“, když sami víme, kolikrát se nám stalo, že jsme byli schopni zapomenout i na velmi důležitou obchodní schůzku. Také z hlediska organizace práce je to nástroj, který pomůže mít vždy vše okamžitě k dohledání, pokud s ním budu správně umět pracovat. Díky Ing. Brázdovi jsme také dostali množství praktických pracovních rad, které sice mohou znít na první poslech banálně, ale při troše zkušeností z praxe, patří k těm nejcennějším, jako např.:
„Maily přijímejte nejlépe jen jedenkrát až dvakrát denně, aby vás nevytrhovaly z hlavních pracovních úkolů a nestrávili jste na nich více času, než je nutné/možné.“
Takže ještě jednou díky za všechny tyto cenné poznatky a rady.“
Veronika Kopečková