Seminář je určen samostatně pracujícím uživatelům (např. živnostníkům), ale i majitelům menších firem provozujících více počítačů, kteří:
- začínají s podnikáním a potřebují rychle a bez investic zřídit služby mobilní kanceláře
- zvažují pořízení služeb Microsoft Office 365 a nejsou si zcela jisti, zda je toto řešení to pravé a jak prakticky těchto služeb využít
- již služby Office 365 používají, ale využívají pouze část (například emaily) a ostatní (sdílené dokumenty, konference) nechávají bez povšimnutí
Cílem semináře je seznámení účastníků se všemi službami jednotlivě i ve vzájemné spolupráci a to pomocí praktických ukázek a cvičení.
Na semináři se předpokládá pouze uživatelská znalost počítačů, nebudou prezentovány žádné náročné techniky či postupy vyžadující vyšší úroveň znalostí v oblasti IT.
Je vhodné, aby si účastníci semináře vzali s sebou vlastní notebook – budou tak moci praktické rady ihned aplikovat.
Přednášející: Ing. Jiří Brázda, specialista na efektivní práci s PC, počítačový mentor
Cena: 990 Kč + DPH